Kampanya 1

Kampanya 1
EC English'den Amerika ve İngiltere'de müthiş fırsat!

Kampanya 2

Kampanya 2
LSC Kanada/EC okulları Türk öğrencilere özel fiyatlarla!

Kampanya 3

Kampanya 3
Language Studies International ile 3 kıta 6 ülke!

Öğrenciler ne diyor?

Öğrenciler ne diyor?
Gamze'den CDS'ye mektup var

Türkiye Yurtdışı Üniversite Fiyat Karşılatırması...

28 Ağustos 2010 Cumartesi


Sınav sonuçları elinizde. Hayalinizdeki bölümü kazanamadıysanız o halde yurtdışında eğitim düşünmez misiniz? Bu yazıda yurtdışına üniversite eğitimi alabileceğiniz ülkelerde yaklaşık yıllık eğitim ücretleri ile ilgili bilgi bulacaksınız.

Ülke : En düşük fiyat

Türkiye (Özel Üniversite): 27.000 TL
Kanada: 27.000 TL
Amerika: 22.000 TL
Estonya: 10.000 - 12.000 TL
Letonya: 6.000 TL
Bulgaristan: 6.000 - 8.000 TL

Yukarıdaki rakamlara bakıldığında yurtdışında eğitim almanın Türkiye'de özel bir üniversite de eğitim almaktan bazı durumlarda çok daha ekonomik olduğunu görüyoruz. Üstelik her bütçeye uygun bir program mutlaka bir yerlerde var. Türkiye'de kaderine razı olmaktansa, yurtdışında istediğin bölümde okuma şansı bana kalırsa değerlendirilmeli.

CDS Kanada ve Amerika başta olmak üzere Avrupa'da bir çok ülkede çok iyi okulların temsilciliğini yapıyor. Başlıca temsil edilen okulların listesi için CDS Eğitim Danışmanlığı'nın web sitesine bakabilirsiniz. Web sitesinde okullar ile ilgili bilgi olduğu gibi, size daha ayrıntılı bilgi ulaştırlımasını sağlayacak çok basit bir bilgi formu var. Bu formu doldurduğunuz takdirde hayal ettiğiniz ülkede, koşullarınıza en uygun okullar ile ilgili yapılacak araştırma sonrası CDS danışmanları size geri dönüş yapacaklar.

Ben mimar olmak istiyordum. Türkiye'de okumak istediğim 3 mimarlık fakültesi vardı. Onları yazdım ve daha fazla bir tercih yapmak istemedim. Tercihlerin yapıldığı gece annem bana "açıkta kalırsan çok üzülürsün, şu okulun işletmesini yaz. paralı ama biz seni okuturuz dedi." Ben de, nasılsa olmaz diye annemi dinleyip işletme bölümünü yazdım. Nasıl olduysa işletmeyi kazandım. İstemeye, istemeye okudum. O zaman alternatiflerin farkında değildim. Şimdi bu yazıları yazarken görüyorum ki kimse eğitim almakla ilgili kaderine razı olmamalı çünkü gerçekten eğer istenirse, en uygun koşullarda istediğini okuma şansı var. Siz siz olun şansınızı deneyin...

Ayrıntılar için CDS danışmanları ile bağlantıya geçiniz.

0 comments:

Yorum Gönder