Kampanya 1

Kampanya 1
EC English'den Amerika ve İngiltere'de müthiş fırsat!

Kampanya 2

Kampanya 2
LSC Kanada/EC okulları Türk öğrencilere özel fiyatlarla!

Kampanya 3

Kampanya 3
Language Studies International ile 3 kıta 6 ülke!

Öğrenciler ne diyor?

Öğrenciler ne diyor?
Gamze'den CDS'ye mektup var

Güzel tavsiyelerle dolu bir mektup da Kanada'dan!!!

25 Eylül 2010 Cumartesi

Şans, fırsatlarla çabanın bir araya gelmiş halidir. Ne güzel söz değil mi? Aşağıda tam bu sözün anlattığı şeyin öyküsünü bulacaksınız. Süper ve umut verici bir başarı ve dostluk öyküsü...

----------

CDS ile tanışmam 4 yıl öncesine dayanır. Bir restorana garson olarak çalışırken müşteri olarak gelen CDS'den Senem ile tanıştım. Kendisiyle sohbet ederken yurtdışına gitme isteğimden biraz bahsettim. Senem de beni ofisine davet etti. Ertesi hafta ofisine gittiğimde, Kanada'ya gitmek için gerekli olan belgeler hakkında bana ayrıntılı bilgi verdi. Bu bilgi ile 1 yıllık süre sonunda belgeleri hazırlayıp, öğrenci vizesi için CDS aracılığı ile Ankara'daki Kanada Konsolosluğuna başvuruda bulundum. Ve vizemi aldım.

Fransızca öğrenmek için gittiğim Montreal şehrini sevip, orada kalabilmek için gerekli koşulları sağlamaya karar verdim. Ama bu süre zarfında Senem'le ve CDS ile bağımı hiç koparmadım. 6 aylık sürenin sonunda, vizenin süresi bittiği için İstanbul'a geri döndüm Fransızca eğitim sertifikasını almış olarak. Bu sefer de üniversiteye 2 yıllık bir program için kayıt yaptırıp, yine CDS aracılığı ile ikinci kez vize başvurusunda bulundum. Zaten Senem ile arkadaş gibi olmuştuk ve ben Kanada'ya gittiğim tarihten itibaren, ara ara kaldığım dönemler boyunca, Montreal'e geldiğinde beni hep ziyaret etmiştir. Bu sefer gittiğimde ise 2 yıl kalmıştım. Ve diplomamı almıştım. Artık Kanada'nın Montreal kentinde kalabilmek için gerekli koşulları tamamlamıştım. Bu süreç zarfında da Senem'in ve Çağlayan'ın büyük desteklerini görmüştüm.

1,5 yıl önce göçmenlik için yaptığım başvuru 1 ay önce kabul edildi. Şuan İstanbul'dayım ve son bir yıldır bu sürecin tamamlanmasını İstanbul'da bekliyorum. Haftaya Montreal e 3.kez gidiyorum. Bu sefer elimde ki oturma ve çalışma izni ile. Bana, bu 4 yıl boyunca desteklerini ve yardımlarını esirgemeyen CDS çalışanlarına, Çağlayan'a ve özellikle Senem'e çok teşekkür ediyorum. Bu süre size uzun gelebilir ama sonunda istediğiniz ülkede yaşayabilme şansını yaratıyor olabilmenin zevkini tatmanızı tavsiye ediyorum size.

Saygılarımla,

Devrim TURAN
Montreal, Kanada

Sevgili Devrim'e bundan sonra Montreal'de sürdüreceği yaşamında bol şans diliyor, iyi haberlerini bekliyoruz.

Devrim'in bundan sonra yaşayacağı Montreal nasıl bir şehir bilmek ister misiniz? O zaman yeni yazıma göz atmaya ne dersiniz? Montreal, Kanada'da Öğrenim...

ne manzara ama!!!

3 comments:

Unknown dedi ki...

I've read up on immigrating to Canada but have found out that under express entry it helps a lot if you have a job offer. Where can I find these jobs from companies in Canada that hire overseas workers?

20 Kasım 2015 13:23
Unknown dedi ki...

Look on sites like workopolis.com, jobsaloon.com, monster.com, and jobbank.gc.ca

20 Kasım 2015 14:24
Unknown dedi ki...

Dikkat.

Bu Asa sigorta şirketi olduğu için, tüm özellikleri riayet türünü sigorta, biz de çalışmak için denizaşırı veya kişisel iş için seyahat için vize dışarı sigortalamak ne, sen biz kişisel şirket kurmak için ülkeden dışarı seyahat etmek bir kredi ihtiyacınız varsa Seçtiğiniz herhangi bir ülkede yerleşmek için seyahat etmek size kişisel vize veya aile vizesi sağlamak için yetenekli. Firmamız size 28 yıl Maximo süresi geri ödeme için bir emlak inşa, bu yüzden eğer ilgilendi, lütfen şimdi uygulayabilirsiniz.

Size seçtiğiniz herhangi bir ülkede, kişisel iş başlatmak için herhangi bir miktar kredi yeteneğine sahiptir, bu nedenle herhangi bir ülkeye seyahat için vize gerekirse, lütfen bu e-postayı başvurun: visaagency040@gmail.com ya da bir kredi ihtiyacınız varsa başlamak için finance_institute2015@outlook.com: kişisel şirket kadar lütfen bu e-postayı temas

Firmamız bu bilgi feryat uzmanlaşmış.
(1) denizaşırı seyahat için vize veriyoruz.
(2) Biz bireye% 2 faiz oranıyla kredi, kişisel iş başlatmak için vermek.
(3) kara mallarını sigorta.
(4) ev mallarını sigorta.
(5) oluşturmak ve aylık taksit ödeyerek bireysel ucuz miktarda dışarı satış.

Eğer ev veya aylık taksit ödeyerek herhangi bir emlak satın almak istiyorsanız, firmamız herhangi bir sorun olmadan seçtiğiniz herhangi bir süre ve seçtiğiniz herhangi bir ülkedeki bir tane almak için yeteneğine sahiptir.

29 Haziran 2016 17:36

Yorum Gönder