Kampanya 1

Kampanya 1
EC English'den Amerika ve İngiltere'de müthiş fırsat!

Kampanya 2

Kampanya 2
LSC Kanada/EC okulları Türk öğrencilere özel fiyatlarla!

Kampanya 3

Kampanya 3
Language Studies International ile 3 kıta 6 ülke!

Öğrenciler ne diyor?

Öğrenciler ne diyor?
Gamze'den CDS'ye mektup var

Kültürlerarası eğitim için European University

7 Eylül 2011 Çarşamba


BuildingEU_BarcelonaDünyanın en iyi işletme okulları arasında yer alan European University (EU) seçkin öğretim kadrosu ve öğrencileriyle yüksek kalitede eğitim imkanı sunar.

1973'te kurulan EU, farklı ülkelerde bulunan kampüsleriyle aynı zamanda öğrencilerine kültürlerarası bir bakış açısı kazandırır ve onları değişime yönlendirir.

Neden European University?

  • Uluslararası tanınırlığı olan akredite edilmiş bir okul
  • Öğrenci odaklı, esnek ve bireysel bir eğitim imkanı
  • İşletme teorisine pratik yaklaşım
  • Çok sayıda kampüs ve ülke arasında değişim imkanı
  • Kültürlerarası eğitim
  • Modern ve teknolojik kampüs ve fakülteler
  • Deneyimli ve nitelikli eğitmen kadrosu

Eğitim şekli nasıl?

Amerikan eğitim modelini Avrupa’ya getiren EU, teorik dersleri profesyonel beceri kazandırmak üzere pratik uygulamalarla birleştirir. Böylelikle işletme teorisini anlaşılır kılar, pragmatik yaklaşımıyla öğrencileri profesyonel yöneticiliğe hazırlar.
Eğitim dili İngilizce’dir.

Nerelerde var? 

EU kampüsler 

 

İspanya, İsviçre, Almanya, İngiltere, Avusturya, Kazakistan, Suriye, Tayvan, Çin, Malezya ve Singapur.






Hangi programlar var?
 
EU, Lisans ve İşletme Yüksek Lisans (BBA ve MBA) programlarının yanısıra farklı işletme eğitimi anadallarında uzmanlaşma imkanı da sunar:
Lisans programları:
  • BBA - İş İdaresi
  • BA - İletişim & Halkla İlişkiler
  • BA - Eğlence & Turizm İşletmeciliği
  • BA - Uluslararası İlişkiler
  • BA - Spor İşletmeciliği
  • BS - İşletme Finansmanı
Yüksek lisans programları:
  • MBA - Uluslararası İşletme
  • MBA - İletişim & Halkla İlişkiler
  • MBA - Uluslararası Pazarlama
  • MBA - Küresel Bankacılık & Finans
  • MBA - Eğlence & Turizm İşletmeciliği
  • MBA - Girişimcilik
  • MBA - Yöneticilik
  • MBA - E-Ticaret
  • MBA - Spor İşletmeciliği
  • MBA - İnsan Kaynakları Yönetimi

Konaklama
Konaklama seçenekleri her kampüse göre değişir. Yurt, aile yanı konaklama, daire tercihlerinde üniversite yetkilileri yardımcı olurlar.

0 comments:

Yorum Gönder