Kampanya 1

Kampanya 1
EC English'den Amerika ve İngiltere'de müthiş fırsat!

Kampanya 2

Kampanya 2
LSC Kanada/EC okulları Türk öğrencilere özel fiyatlarla!

Kampanya 3

Kampanya 3
Language Studies International ile 3 kıta 6 ülke!

Öğrenciler ne diyor?

Öğrenciler ne diyor?
Gamze'den CDS'ye mektup var

Australian Institute of Professional Education (AIPE)

8 Mart 2012 Perşembe

AIPE kampanya
The Australian Institute of Professional Education (AIPE) yenilikçi eğitim tarzını profesyonel ve sıcak atmosferinde öğrencilerle buluşturuyor. İngilizce, Diploma ve İleri Diploma programlarıyla, bireysel gelişiminizi desteklerken, kariyer hedeflerinize ulaşmanız için gereken becerileri kazanmanızda yardımcı oluyor.

Tecrübeli ve kalifiye eğitim kadrosu, modern eğitim anlayışıyla kişilerin katılımını ön plana çıkartıyor. Tüm dersler, öğrenciyi merkez alan bir öğretim metoduyla grup çalışması, toplu öğrenme, sosyal faaliyetler arasında denge kurarak interaktif şekilde işleniyor.

Neden AIPE?

  • AIPE, öğrencilerine yüksek kalitede eğitim sunan modern bir kurum.
  • Modern araç gereçlerle donatılmış sınıflarda, modern öğrenme yöntemleri kullanarak maksimum öğrenme hedefiyle eğitim verir.
  • Zengin içeriğe sahip eğitim programları son derece kalifiye ve deneyimli öğretmenler tarafından verilir.
  • Sınıflarında az sayıda öğrenci ile bire bir iletişim sağlanır.
  • Kariyer hedeflerine ulaşması için öğrencilerine destek verir.
  • Profesyonel eğitim anlayışıyla pratik ve teoriği ideal noktada bir araya getirir.
  • Benzer kurumlarla karşılaştırıldığında düşük maliyetli bir eğitim seçeneği sunar.

Kampanyalar:

AIPE, 30 Haziran 2012'ye kadar yapacağınız kayıtlar için İngilizce dil eğitim kurslarını, ilave sertifika ve Diploma programlarıyla birleştiriyor.
  • 10 haftalık Genel İngilizce, İş İngilizcesi, Akademik İngilizce ve IELTS programına ilave 10 haftalık TESOL sertifika programı
  • 20 haftalık Genel İngilizce, İş İngilizcesi, Akademik İngilizce ve IELTS programına ilave 20 hafta İşletme sertifika programı, Diploma veya İleri Diploma programı uygun koşullarla sunuluyor.

AIPE hakkında daha fazla bilgi için buraya tıklayın.

AIPE eğitim olanakları ve kampanya ayrıntıları için CDS danışmanları ile iletişime geçebilirsiniz.


1 comments:

Adsız dedi ki...

Bir borç konsolidasyonu kredisi, teminatsız krediler, işletme kredileri, ipotek kredileri, araba kredileri, öğrenci kredileri, kişisel krediler, risk sermayesi vb. Özel borç vericiyim, düşük faizli ve makul faiz oranı% 2 olan şirketlere ve bireylere kredi veriyorum. E-posta: christywalton355@gmail.com

26 Ocak 2020 14:06

Yorum Gönder